وبلاگ ایران هاست

وبلاگ ایران هاست :سرور مجازی | هاست اشتراکی | ثبت دامنه

سرویس مدیریت شده در نیویورک

  • ۱۴:۲۶


سرویس مدیریت شده در نیویورک

سرویس مدیریت شده در نیویورک

بسیار خوشحال و هیجان زده هستیم از اینکه جدیدترین خودرویی که به صورت کامل برندسازی شده، در ColoCrossing به اشتراک بگذاریم و از آن همگی بهره ببریم! اکنون مشتریان در بازار Buffalo در نیویورک می توانند منتظر این باشند که ببینند تکنسین های متخصص ما به جایگاه های خودشان در شاسی بلندهای جدید ما که به زیبایی با طرح شرکت ما برندسازی شده است، برسند. در ماه ژانویه ۲۰۱۶ ColoCrossing شروع به ارائه سرویس های آی تی اختصاصی شامل تعمیر دسکتاپ، پشتیبان های مدیریت شده، ارزیابی های امنیتی، بررسی فنی، پیاده سازی و تکنولوژی عمومی کمک کننده به مشتریان در غرب نیویورک در مکان های فعالیت خود کرد. زمانی که شرکت ها نیاز به کمک برای درک جزئیات پیچیده دنیای به هم پیوسته امروز دارند ما آماده کمک هستم.

منبع : سرویس های آی تی مدیریت شده در Buffalo نیویورک | وبلاگ گروه وب پویان

ColoCrossing، عملیات شبکه  ۲۴/۷و مرکز پشتیبانی در مرکز شهر بوفالوی نیویورک را کنترل می کند. متخصصان تکنولوژی ما همواره آماده اعزام هستند، و آماده اند تا به مشتریان بومی Buffalo خواه ۲ AM (ساعت ۲ بامداد) یا ۲ PM (2 بعد از ظهر) باشد کمک کنند.

توجه داشته باشید در صورتی که شرکت شما به دنبال یک شریک قابل اعتماد، مطمئن و قابل اطمینان هست تا سرویس های آی تی مدیریت شده را تامین نماید، با ما در تماس باشید تا اطلاعات بیشتری را کسب کنید. هر شرکتی نیاز به یک پشتیبان قدرتمند و طرح مورد نظر برای جبران خسارت دارد. آیا شما نیاز ندارید؟

منبع : سرویس های آی تی مدیریت شده در Buffalo نیویورک | وبلاگ گروه وب پویان


  • ۲۵۷
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
وبلاگ ایران هاست :سرور مجازی , هاست اشتراکی , ثبت دامنه , ایران هاست معتبرترین مرکز فروش سرور مجازی و هاست اشتراکی دارای نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن.
Designed By Erfan Powered by Bayan