وبلاگ ایران هاست

وبلاگ ایران هاست :سرور مجازی | هاست اشتراکی | ثبت دامنه

colocrossing موفق شد نشان ssae16 را دریافت کند

  • ۱۳:۳۹

دیتاسنتر colocrossing موفق به دریافت نشان ssae16-type-ii شد

colocrossing موفق شد نشان ssae16 را دریافت کند

ColoCrossing هیجان زده است از اینکه اعلام کند ما اخیرا بعد از اینکه به طور موفقیت آمیزی فرایند بازرسی را به اتمام رساندیم، گواهی تیپ دوی  SSAE16 را برای جدیدترین دیتاسنتر خود، Buffalo  بدست آوردیم. منتشر کننده اطلاعات زیادی را در زیر آورده است:

بررسی دقیق توسط شخص ثالث، تعهد تامین بالاترین سطح از امنیت و کنترل های محیطی ColoCrossing برای مشتریان دیتاسنتر خود را تایید می کند.

۵ جولای ۲۰۱۶

BUFFALO, N.Y.- ColoCrossing، ارائه دهنده سرویس های آی تی برون سپاری (outsource) شده، ابلاغیه ای در مورد استانداردها برای تایید تعهدات شماره ۱۶ برای دیتاسنتر Buffalo, N.Y. خود دریافت کرد. براساس ارزیابی های بازرسان A-Lign، ارائه دهنده راه حل های امنیتی و رضایت در سرتاسر کشور، این گواهی تعهد ColoCrossing به بالاترین سطح از استانداردها از نظر عملی برای مشتریان خود را ثابت می کند.

منبع : دیتاسنتر colocrossing موفق به دریافت نشان ssae16-type-ii شد | وبلاگ گروه وب پویان

بازرسی که در دیتاسنتر بوفالوی ColoCrossing صورت گرفت مشخص کرد که مکان برای امنیت فیزیکی و کنترل های محیطی، با استانداردهای SSAE16 مطابقت دارد و یا حتی فراتر از آن است. در ارزیابی سخت و دقیق، بازرسان، دقت کنترل ها و پیاده سازی و کارایی کنترل ها در دیتاسنتر ما را در طول دوره ۶ ماهه آزمایش کردند. گواهی ها به ویژه برای مشتریان سرویس های مالی ColoCrossing حیاتی هستند، برهمین اساس رضایت SSAE16 اغلب ضروری است.

ColoCrossing CEO Jon Biloh اظهار می دارد که “دیتاسنتر بوفالوی ما به دلیل نزدیکی آن به شیکاگو، نیویورک سیتی و تورنتو، و تکیه آن به نیروی تجدیدپذیر برقابی از آبشارنیاگارا، مزایای منحصر به فرد راهبردی برای مشتریان ارائه می دهد”. همراه با بدست آوردن رضایت SSAE16 در این مرکز یک دستاورد فوق العاده برای ColoCrossing وجود دارد. فراهم کردن و حفظ بالاترین سطح امنیت و کنترل های محیطی برای مشتریان ما مهم است و این گواهی تعهد ما برای ارزشمند بودن برای آن ها را بیش از پیش تایید می کند.

SSAE شماره ۱۶ استانداردی است که به تازگی برای سرویس های سازمان هایی که بوسیله هیئت های استانداردهای حسابرسی (ASB) موسسه آمریکایی حسابداران رسمی (AICPA) راه اندازی می شود، گزارش شده است.  SSAE16 که جایگزین ابلاغیه مربوط به استانداردهای حسابرسی شماره ۷۰ (SAS70) می شود، انجام تعهدات توسط یک بازرس سرویس را  برای گزارش در مورد کنترل ها در سرویس سازمان هایی (به عنوان مثال، ارائه دهندگان دیتاسنتر) که سرویس ها را برای نهادهای استفاده کننده تامین می کنند، مورد توجه قرار می دهد، بر همین اساس کنترل های سرویس سازمان ممکن است که به کنترل داخلی نهاد استفاده کننده در خلال گزارشگری مالی (ICFR) وابسته باشد.

در مورد ColoCrossing

ColoCrossing یک ارائه دهنده سرویس های آی تی برون سپاری شده می باشد که اشتراک مکانی، سرورهای اختصاصی، سرورهای مدیریت شده، جبران شکست و حتی بیشتر را برای مشتریان در سرتاسر کره زمین ارائه می دهد. ColoCrossing در بوفالوی نیویورک واقع شده و ۸ دیتاسنتر با جدیدترین تکنولوژی را نشان می دهد، بهترین سرویس را ارائه می دهد و آپتایم را بواسطه کارکنان پرشور و آگاه، تکنولوژی مدرن و تعهد در ارسال نتایج بسیارخوب، ۱۰۰ درصد تضمین می کند. برای اطلاعات بیشتر http://www.ColoCrossing.com را ببینید.

اظهارات آینده نگر

اظهارات در این مطلب مطبوعاتی که بر مبنای حقایق تاریخی نیستند، اظهارات آینده نگر هستند. اگرچه این اظهارات برمبنای برآوردها و انتظارات فعلی مدیریتی هستند، اظهارات آینده نگر به طور ذاتی نامطمئن اند. بنابراین ما به خواننده هشدارمی دهیم که فاکتورهای مختلفی وجود دارد که شرایط کاری را بوجود می آورند و نتایج اساسا از آنچه که در اظهارات آینده نگر ما وجود دارد متفاوت است. کلیه اظهارات آینده نگر در تمامیتشان مقید به این اظهار احتیاطی هستند.


  • ۲۸۳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
وبلاگ ایران هاست :سرور مجازی , هاست اشتراکی , ثبت دامنه , ایران هاست معتبرترین مرکز فروش سرور مجازی و هاست اشتراکی دارای نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن.
Designed By Erfan Powered by Bayan