وبلاگ ایران هاست

وبلاگ ایران هاست :سرور مجازی | هاست اشتراکی | ثبت دامنه

طراحی فروشگاه اینترنتی

  • ۱۳:۵۶

قیمت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی : احتمالا شما در حال جستجو برای کسب اطلاعات در مورد راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی هستید. و سوالات خیلی زیادی در ذهن خود دارید. به عنوان مثال یک فروشگاه اینترنتی چه امکاناتی باید داشته باشد؟ با قیمت و هزینه طراحی یک سایت فروشگاه اینترنتی چقدر است؟ در این مطلب ما سعی میکنیم که به تمامی سوالات شما پاسخ بدهیم. اگر شما یک شرکت و سازمان غیر دولتی دارید . یا اگر شما بدنبال طراحی سایت مجدد برای کسب کارتان هستید و یا بدنبال ارایه خدمات بهتر به مشتریان خود و ارتباط موثر با آنها هستید ؟ و آیا شما مدیر بازاریابی یک شرکت میلیونی هستید که بدنبال بهبود روابط خود با مشتریانتان و افزایش درآمد هستید . طراحی فروشگاه اینترنتی بهترین گزینه برای شمااست.

گروه اینتن جلوتر از همه رقبای خود ایده هایی خوبی برای راه اندازی و کمک در پیاده سازی یک فروشگاه اینترنی با قیمت مناسب برای شما دارد . ما با تجربه راهندازی بیش از یکصد فروشگاه اینترنتی موفق می توانیم پکیج کاملی به شما ارایه دهیم که بتوانید کسب و کار خود را در اینترنت متحول کنید . قیمت طراحی سایت فروشگاهی نسبت به امکاناتی که ما ارایه می دهیم بسیار رقابتی بوده و به شما این اطمینان خاطر را می دهیم که بعد از طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ,اینتن در کنار شما خواهد بود تا کسب کار و با بازاریابی آنلاین خود را متحول کنید.

قیمت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی اینتن

قیمت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی اینتن

قیمت طراحی سایت فروشگاهی بر چه اساسی محاسبه می شود؟

طبیعی است که قیمت طراحی سایت فروشگاهی وابسطه به امکاناتی هست که شما نیاز دارید سایت فروشگاهی داشته باشد اما با توجه اینکه گروه اینتن صدها فروشگاه اینترنتی راهندازی کرده است به جرات می توانیم بگوییم در پلن پایه طراحی فروشگاه اینترنتی اینتن ۹۹ % از نیاز های شما پیش بینی شده و در اکثر موارد این امکانات خیلی بیشتر از مواردی هست که شما به آن فکر کرده بوده اید پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از امکانات فروشگاه اینترنتی پایه اینتن مقاله طراحی سایت فروشگاهی را به دقت مطالعه بفرمایید . که برخی از این امکانات داشتن صفحات نا محدود داشتن ورژن موبایل و تبلت سایت , سئو فرندلی تعیین مجودی کالا ها تخفیفات موردی انتخاب نحوه ارسال اتصال به درگاه های پرداخت فیلتریگ و جستجوی حرفه ای محصولات پشتیبانی بر خط ارایه گزارشات فروش و بازدید و … که تنها گوشه ای از امکانات پلن پایه سایت فروشگاه اینترنتی است که به شما ارایه می دهیم
قیمت طراحی سایت فروشگاهی پلن پایه , طراحی اختصاصی با “هاست و دامین و پشتیبانی یکساله رایگان ” در حال حاضر ۳٫۵ میلیون تومان است که بصورت ۴۰% ابتدا و ۶۰ درصد در اتمام پروژه و بعد از آموزش کامل مدیریت سایت فروشگاهی دریافت می شود.

----

امروزه با گسترش تکنولوژی و افزایش علم طراحی سایت و همه گیر شدن این حرفه، کسب و کارها به منظور رونق بخشیدن به حرفه خود به طراحی سایت روی آورده اند. یکی از انواع طراحی سایت که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است، طراحی سایت فروشگاهی است. در عصر حاضر مردم به دلیل داشتن مشغله های بسیار، زمان کمتری را برای خرید صرف می کنند بنابراین بسیاری از آنها برای خرید به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کرده اند. طراحی فروشگاه اینترنتی شاخه ای از طراحی سایت است که با به کار گیری ماژول ها و کدهای مخصوص طراحی می شود.


پیدا کردن محصولات و کالاها در زمینه های مختلف کار آسانی شده است. اینترنت!!!


مشتریان و متقاضیان کالاها، به دلیل اشتغال فراوان و یا ترافیک زیاد و آسانی بیشتر، کمتر برای خرید به مکان های حضوری خواهند رفت و سعی میکنند کالای خود را از طریق اینترنت جستجو و از همان طریق نیز خرید نمایند.


طراحی فروشگاه اینترنتی برای صاحبان مشاغل و فروشندگان، از جمله حیاتی ترین مسائل در بازار امروز می باشد. تمامی این افراد باید با طراحی فروشگاه های اینترنتی و داشتن آن، سهم بازار را در این زمینه بگیرند.

  • ۲۸۴
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
وبلاگ ایران هاست :سرور مجازی , هاست اشتراکی , ثبت دامنه , ایران هاست معتبرترین مرکز فروش سرور مجازی و هاست اشتراکی دارای نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن.
Designed By Erfan Powered by Bayan